Chì lumi di paisaghju pò esse aduprati in u prughjettu di l'illuminazione di l'edificiu

1. Luce LED underground

Havi una larga gamma di appiicazioni, principarmenti intarrati in terra, utilizati per pulizziari i muri esterni di l'edificazioni o illuminate l'arburi.I spazii d'applicazione cumunimenti utilizati includenu u corpu principale di edifici di uffici commerciali, spazii verdi urbani, giardini, parchi, spots scenics, blocchi cummerciale, scalini di custruzzione, etc.
SIGN DI DECORAZIONE DI CAMERA

 

2. LED inondazioni

In fatti, tutti l'impianti di illuminazione di grande spaziu utilizati à l'esternu ponu esse chjamati floodlights, chì ponu esse diretti in ogni direzzione è chì a struttura ùn hè micca affettata da e cundizioni climatichi.Principalmente impegnati in a custruzzione di grande scala cum'è rocce, ponti, mudeli architettonichi, gimnasti, sculture à grande scala è parchi.
SIGN DI DECORAZIONE DI CAMERA

3. Lavatrice di muru LED

U lavatore di muru led, cum'è u nome suggerisce, hè di lascià a luce lavà u muru cum'è l'acqua.Hè una lampada comunmente usata in u prughjettu di l'illuminazione di l'edifiziu.Hà una alta efficienza luminosa è culori ricchi, chì hè assai adattatu per l'illuminazione decorativa di l'edificiu è delinea a forma architettonica.

 SIGN DI DECORAZIONE DI CAMERA

4. surghjente di luce puntu LED

illuminazione LEDoccupa un postu impurtante in u disignu è a creatività di l'ingegneria di l'illuminazione di l'edificazione.Hè flessibile in u layout è pò creà mudelli novi, è hè spessu usatu in diverse decorazioni publicitarii di custruzzione.

 

5. Striscia di luce LED

L'edificazioni anu diverse forme.Per vede cumplettamente a forma di l'edificiu di notte,Strisce di luce LEDsò spessu usati.A difficultà di custruzzione hè chjuca, u costu hè relativamente bassu, è hè sopratuttu utilizatu per l'illuminazione simplice.


Tempu di post: 19-sep-2022