O fea moli laufanua e mafai ona faʻaaogaina i le galuega faʻamalamalamaina o fale

1. LED moli i lalo o le eleele

O loʻo i ai le tele o faʻaoga, e masani lava ona tanumia i le eleele, faʻaaogaina e faʻamamā ai puipui i fafo o fale pe faʻamalamalamaina laau.E masani ona faʻaaogaina nofoaga faʻaoga e aofia ai le tino autu o fale faʻatau pisinisi, avanoa lanumeamata i le taulaga, togalaau, paka, vaaiga mataʻutia, poloka pisinisi, laasaga o fale, ma isi.
FA'ailoga TETEUINA O LE MOE

 

2. moli lolovaia LED

O le mea moni, o faʻapipiʻi moli tetele uma e faʻaaogaina i fafo e mafai ona taʻua o moli lolo, lea e mafai ona faʻatatau i soʻo se itu ma o lona fausaga e le afaina i tulaga tau.Fa'ato'a fa'atinoina galuega tetele e pei o ma'a, alalaupapa, fa'ata'ita'iga faufale, faleta'alo, fa'atagata tetele, ma paka.
FA'ailoga TETEUINA O LE MOE

3. Fufulu puipui LED

O le taʻitaʻi taʻavale fufulu, e pei ona taʻu mai e le igoa, ia tuʻu le moli e fufuluina le puipui e pei o le vai.O se lamepa e masani ona faʻaaogaina i le galuega faʻamalamalamaina o fale.O loʻo i ai le maualuga o le malamalama ma lanu lanu, lea e fetaui lelei mo le faʻamalamalamaina o le faʻamalama o le fale ma faʻavasega le fausaga fausaga.

 FA'ailoga TETEUINA O LE MOE

4. fa'apogai malamalama mata'itū LED

moli LEDnofoia se tulaga taua i le mamanu ma le fatufatuaʻi o fale inisinia moli.E fetuutuunai i le fa'atulagaina ma e mafai ona faia ni mamanu fou, ma e masani ona fa'aaogaina i teuteuga fa'asalalauga fale eseese.

 

5. ta'ita'i moli moli

E eseese foliga o fale.Ina ia mafai ona faʻaalia atoatoa foliga o le fale i le po,Tiiti moli molie masani ona faʻaaogaina.O le faigata o le fausiaina e laʻititi, o le tau e maualalo, ma e masani ona faʻaaogaina mo moli faigofie.


Taimi meli: Sep-19-2022